meskerem.reismee.nl

Durban city

Souvenirswinkel met een echte leeuwenhuid!

Reacties

Reacties

tristan stok

wat kost die leeuwenhuid ik zoek me eigen de pest ervoor en ik zou er een moord voor doen om het te kopen ik wil grag weten wat het kost groetjes tristan stok ( dodge_vipers214@hotmail.com )

kees

nog interesse in een leeuwenhuid

Bossa de Boer

Goede dag zou iemand me aub kunnen vertellen waar ik z'n kleed kan krijgen met kop en klauwen? Kat of beer of wolf achtige het liefst groetjes

Werner

Voor re-enactment zoek ik een leeuwen huis ( met kop en poten)
Waar kan ik deze vinden ???
mvg
Werre

Werner

Voor re-enactment zoek ik een leeuwen huis ( met kop en poten)
Waar kan ik deze vinden ???
mvg
Werre

Werre

Voor re-enactment zoek ik een leeuwen huid ( met kop en poten)
Waar kan ik deze vinden ???
mvg
Werre

leeuwenhuid

ik weet er een te koop in heel mooie staat,kop poten en staart compleet.
geen haaruitval!!
richtprijs 4.500 euro

bobbuylehotmail.com

Ben je nog op zoek ? mvg Bob

bobbuyle@hotmail.com

Ben je nog op zoek ?

Mikkie_alive@live.nl

Ik heb schitterende leeuwin te koop compleet. 1500 euro. Vr gr mikkie

bob

Heb je foto's ? met vg bob

bob buyle

Hen je foto's ? met vg Bob

Mikkie_alive@live.nl

APP me op telefoon dan kan ik beter versturen met foto. Groet mikkie

jan

ben op zoek naar luipaard huid met kop moet in goede staat zijn

master

een nieuwe of een al wat langer geleden geschoten beest??
grote/kleine tanden.
jong dier of een volwassen beest?
iets duidelijker graag.. heb er verschillende

jan

Master
Heb jij ook op opgezette luipaard of weet je iemand
En wat zijn daar de prijzen van

jan

Wat vraag je voor een jong dier en een volwassen dier
Volgens mij als de huid compleet is met kop dat je hem ook
Kan laten opzetten

master

jan,

luipaard nog niet,wel gorilla, chimpansee,div slangen,1 neushoorn,vleermuizen,opgezette haaien, 2 orka koppen geprepareerd, een madagaskarzeearend,witkopzeearend 3x,
als je serieus bent, en je wilt hem zelf ophalen in belgie...
.http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/d-295/276051/echte-opgezette-luipaard.html

jan

heb je foto`s van de luipaarden
vrouw85@hotmail.nl

master

jan, even de link hierboven aanklikken en je ziet er 1tje... is dat niet genoeg even reageren op die site...

jan

die ken ik maar die reageerd niet

master

vreemd,want die is ook van ons... heb jij een gmail adres?

Giltim

Beste,
Heb ik een gelooide leeuwin huid met kop, klauwen en staart uit Congo Kivu te koop. Iemand interesse mail verhaeghekurt@hotmail.com

José

Ik ben op zoek naar een leeuwen huid met kop en klauwen. Maar wel meer voor een kleding dan voor op de vloer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!